Zwientie

Afgelopen zomer hebben wij in samenwerking met Weevers deelgenomen aan een pitch voor een nieuwe campagne van Stichting Achterhoek Toerisme. De nieuwe campagne, aldus de opdrachtgever, diende een licht rebels karakter te krijgen. In dat kader hadden wij het licht knorrige en ontvlambare Zwientie bedacht.

De pitch is niet gewonnen, maar dat bekende niet het einde van Zwientie. Inmiddels hebben we vier korte animaties gemaakt, waarin Achterhoekse uitdrukkingen, gezegden of gebeurtenissen worden uitgebeeld. Natuurlijk zijn de filmpjes te bekijken op onze website, maar check ook even onze Facebook-pagina. 

Bekijk dit item in onze portfolio: Zwientie No.1 | Zwientie No.2 | Zwientie No.3 | Zwientie No.4 | Zwientie kiekt Giro 'd Italia


Al meer dan 1979 bezoekers hebben dit artikel gelezen.

De ToonWorkz Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van onze actuele projecten? Schrijf je dan net als de 434 die je voorgingen in voor onze GRATIS Nieuwsbrief.