HUISSTIJL

Wijnhuisfonds (WHF)

Geheel vernieuwde huisstijl

Het Wijnhuisfonds in Zutphen is één van de oudste restaurerende instellingen van ons land. Het werd opgericht in 1927. Het bestuur vroeg ons een nieuw compact logo te ontwikkelen waarin de initialen 'WHF' goed naar voren komen.

Wijnhuisfonds (WHF)

Het logo moest aan een aantal criteria voldoen: een frisse kleur, een moderne uitstraling en een stilistisch vorm van de wijnhuistoren. Daarnaast moet het logo duidelijk maken waarom het Wijnhuisfonds, Wijnhuisfonds heet.

Aan u het oordeel of het ons gelukt is.


Al meer dan 2610 bezoekers hebben dit artikel gelezen.

Meer over dit item in de Portfolio

Wijnhuisfonds WHF Huisstijl

De ToonWorkz Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van onze actuele projecten? Schrijf je dan net als de 517 die je voorgingen in voor onze GRATIS Nieuwsbrief.