Wijnhuisfonds WHF Huisstijl

  • Over deze uiting

  • Voor het Wijhuisfonds, kortweg WHF, ontwikkelden wij deze huisstijl. Een fris eigentijds logo met een kwinkslag naar het verleden. Het beeldmerk oogt als een emaille schild wat in vroeger tijd veel gebruikt werd op gevels, voor o.a. reclame doeleinden en naamstraatbordjes.

  • Klant: WHF
  • Opdrachtgever: WHF

  • Druk: Full Colour
  • Afmeting: Diverse uitingen, A4 briefpapier, C5 Enveloppe en gevouwen visitekaartjes
  • Type Media: Print
  • Release Datum: oktober 2015

  • Voorbeeld:
    Logo WHF (Wijnhuisfonds)

    Logo WHF (Wijnhuisfonds)

    • Logo WHF (Wijnhuisfonds)
    • Logo WHF (Wijnhuisfonds)

    • Logo WHF (Wijnhuisfonds)

  • Aantal keren bekeken

    2290

    De ToonWorkz Nieuwsbrief

    Wil je op de hoogte blijven van onze actuele projecten? Schrijf je dan net als de 517 die je voorgingen in voor onze GRATIS Nieuwsbrief.