We kijken verder...

Uw website moet niet een statische 'folder' zijn, dat is wat men vaak ziet. Het moet een tool zijn waarmee u uw klanten kunt benaderen én zij u. De website moet voor u 'aan het werk'. Onze eerste vraag zal dan ook zijn; 'Wat wilt u met uw website bereiken?'

Dit is essentieel, omdat dit de basis legt voor uw gehele website.

U wilt uiteraard, de gebruikers op de hoogte stellen van het laatste nieuws over uw bedrijf, producten of diensten. Dan is een zgn Blog de juiste mogelijkheid. Echter dienen de gebruikers hiervoor naar uw website toe te komen om deze nieuwtjes tot zich te nemen. U kunt deze strategie ook omdraaien en het nieuws naar de gebruiker brengen. Sociale Media of een digitale nieuwsbrief zijn daarvoor hele sterke tools.

Stel... u plaatst een bericht op uw website en deze wordt automatisch op uw Twitter of Facebook account geplaatst, dan krijgen al uw volgers dit bericht te zien. Zij zullen dit bericht op hun beurt misschien re-Tweeten naar hun volgers, en die weer naar die van hen. Het olievlek principe. Uw bericht komt terecht bij gebruikers die misschien nog nooit van u of uw bedrijf gehoord hadden. Door op de link te klikken, komen ze weer op uw website terecht.
Heeft u daarnaast nog een digitale Nieuwsbrief, dan kunnen bezoekers zich hierop abonneren. Wanneer u op reguliere wijze artikelen plaatst, houdt u uw potentiële klanten aan u gebonden.


Al meer dan 273 bezoekers hebben dit artikel gelezen.

De ToonWorkz Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van onze actuele projecten? Schrijf je dan net als de 517 die je voorgingen in voor onze GRATIS Nieuwsbrief.