HUISSTIJL

Wijnhuisfonds (WHF)

Geheel vernieuwde huisstijl

Het Wijnhuisfonds in Zutphen is één van de oudste restaurerende instellingen van ons land. Het werd opgericht in 1927. Het bestuur vroeg ons een nieuw compact logo te ontwikkelen waarin de initialen 'WHF' goed naar voren komen.

Wijnhuisfonds (WHF)

Het logo moest aan een aantal criteria voldoen: een frisse kleur, een moderne uitstraling en een stilistisch vorm van de wijnhuistoren. Daarnaast moet het logo duidelijk maken waarom het Wijnhuisfonds, Wijnhuisfonds heet.

Aan u het oordeel of het ons gelukt is.


Al meer dan 1189 bezoekers hebben dit artikel gelezen.

Meer over dit item in de Portfolio


Ontdek onze
Illustraties

Naar de portfolio

Ontdek onze
Animaties

Naar de portfolio

Ontdek onze
Cartoons

Naar de portfolio

Ontdek onze
Infographics

Naar de portfolio

Ontdek onze
Websites

Naar de portfolio

Ontdek de films
van FilmWorkz

Naar de portfolio

De ToonWorkz Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van onze actuele projecten? Sluit je dan aan bij de 352 andere abonnees die je voor gingen.

Neem een abonnement op onze GRATIS Nieuwsbrief.