Jaaroverzicht Gert & Tess 2016

Voor wie het gemist heeft: half november verscheen het overcomplete jaaroverzicht van Gert & Tess, Echte Zutphenezen. Weer een leuk boekje bomvol avonturen van de bekendste familie uit de mooiste IJsselstad van Nederland.

Jaaroverzicht Gert & Tess 2016

Inmiddels is het gezin bestaande uit Gert, Tess, Nina, Dobber en Boris een begrip in Zutphen. Een echte Zupthenees is namelijk gek op zijn of haar stad, maar ook uiterst kritisch. Veelal kan men zich dan ook wel vinden in het gemopper van Gert. Het voorwoord is verzorgd door Henrieke Schoonekamp, de bekendste poitie-beambte uit Zutphen. We hebben haar gevraagd vanwege haar prachtig geschreven columns in Contact. De cartoons zijn gebundeld per maand en voorzien van korte beschrijvingen. Completer kan een jaaroverzicht eigenlijk niet zijn. Dus, voor onze lezers uit Zutphen en omstreken… hop naar de winkel.

Al meer dan 536 bezoekers hebben dit artikel gelezen.